Lider konsumenta
zmień język pl
  • promocje przewozów międzynarodowych w Eurolines
  • promocje przewozów międzynarodowych w Eurolines
  • promocje przewozów międzynarodowych w Eurolines
  • promocje przewozów międzynarodowych w Eurolines
  • promocje przewozów międzynarodowych w Eurolines
Bilety autokarowe
Z: Polska
Do: Holandia
1
Newsletter:
Pomoc

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DO EUROLINES.

►Jak kupić bilet?

W wyszukiwarce połączeń w pierwszym kroku prosimy wybrać kraj wyjazdowy i docelowy. Następnie należy określić miasta na żądanej relacji. W kolejnych etapach zakupu prosimy wprowadzić dane pasażera i kupującego oraz dokonać rezerwacji, płatności i wydruku biletu. 

►Jak otrzymać bilet? 

Bilety generowane są wyłącznie w formie elektronicznej – kupujący po dokonaniu płatności może samodzielnie wykonać wydruk na zwykłym papierze A-4. Bilety nie są wysyłane zwykłą pocztą, ani mailem. Dodatkowo na podany podczas zakupu biletu adres email kupujący otrzymuje dwa numery umożliwiające w dowolnym czasie zalogowanie się do biletu i jego ponowny wydruk – są to Numer Transakcji i Kod PIN. Do panelu logowania prowadzi link z górnego menu wyszukiwarki "Twój bilet". 

►Czy można zgłosić się po odbiór biletu do autokaru lub podróżować bez biletu? 

W systemie sprzedaży online nie oferujemy możliwości dokonania rezerwacji miejsca i opłacenia biletu u kierowcy. Zasadniczo wymagamy aby pasażer przed podróżą okazał zakupiony bilet. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy nie jest możliwe wydrukowanie biletu, prosimy o kontakt pod numer telefonu +48 146 57 17 77lub na adres linia@madeltrans.com.pl (podając numer rezerwacyjny biletu lub numer transakcji). 

►Co zrobić w przypadku zagubienia/zniszczenia biletu?

Kupujący po zakupie biletu otrzymuje na adres email dwa numery umożliwiające w dowolnym czasie zalogowanie się do biletu i jego ponowny wydruk – są to Numer Transakcji i Kod PIN. Do panelu logowania prowadzi link z górnego menu wyszukiwarki "Twój bilet". W razie zagubienia tychże numerów, w panelu logowania prosimy użyć opcji „Przypomnij mi numer transakcji i PIN” i podać adres email (kupującego, nie pasażera – chyba że są tożsame) wpisany podczas rezerwacji biletu. Na ten adres zostaną wysłane informacje dotyczące dwóch ostatnich transakcji powiązanych z danym adresem.

►Jak zmienić datę wyjazdu, datować OPEN lub zwrócić bilet?

Korzystając z zakładki „Twój bilet” z górnego menu wyszukiwarki prosimy zalogować się do transakcji i za pomocą przycisku "Zmień/Zwróć" wykonać żądaną zmianę na bilecie. Operacje są wykonywane automatycznie, zgodnie z obowiązującymi warunkami przewozu. Po dokonanej zmianie typu zmiana daty wyjazdu, powrotu, datowanie biletu OPEN prosimy ponownie wydrukować bilet. W przypadku zwrotów biletu, pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni od daty wykonania operacji na konto z którego wykonano płatność. Istnieje możliwość podania innego konta, na które ma być zwrócona kwota, ale tylko w przypadku biletów zakupionych za pomocą przelewów online lub zwykłych przelewów.

►Czy dopuszczalny jest przewóz zwierząt?

Nie ma możliwości przewożenia zwierząt.

►Czy i na jakich zasadach mogą samodzielnie podróżować osoby nieletnie?

O ile przepisy kraju docelowego i krajów tranzytowych podróży nie stanowią inaczej, wszystkie osoby niepełnoletnie do dnia ukończenia 14 roku życia muszą podróżować pod opieką osoby dorosłej. Osoby w wieku od ukończenia lat 14 do dnia ukończenia 18 roku życia mogą podróżować samodzielnie, jeżeli legitymują się notarialną zgodą rodziców lub opiekuna prawnego na samodzielne odbycie podróży. Osoby te mogą również podróżować samodzielnie jeżeli legitymują się dokumentem „Upoważnienie do przewozu osoby niepełnoletniej Eurolines Mądeltrans”, podpisanym przez rodziców, bądź opiekuna prawnego. W przypadku biletu internetowego „Upoważnienie do przewozu osoby niepełnoletniej” jest zamieszczone TUTAJ. Należy je wydrukować w trzech egzemplarzach, wypełnić i podpisać w obecności członka załogi autokaru wiozącego osobę niepełnoletnią, podczas odprawy związanej z przyjmowaniem pasażera na pokład autokaru.

Gdzie można uzyskać inne szczegółowe informacje odnośnie podróży?

Wiele informacji przydatnych pasażerowi znajduje się w Warunkach Przewozu -  w czwartym kroku sprzedaży wyszukiwarki połączeń (dostępne pod linkiem "Zapoznałem się i akceptuję warunki przewozu"). Trasę przejazdu można sprawdzić drukując rozkład jazdy na danym odcinku (dostępny w trzecim kroku sprzedaży). Dodatkowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu: +48 146 57 17 77 lub e-mail linia@madeltrans.com.pl .

►Czy można otrzymać fakturę za bilet?

W celu otrzymania faktury prosimy o przesłanie na adres e-mail: linia@madeltrans.com.pl zapotrzebowania na fakturę podając:

  • nazwę firmy z adresem i numerem NIP
  • sposób zapłaty
  • numer biletu, za który ma być wystawiona faktura

►Jak otrzymać Kartę Stałego Klienta EUROLINES MĄDELTRANS?

  • wypełnij formularz zgłoszeniowy
  • dołącz 5 wykorzystanych biletów autokarowych: Eurolines Mądeltrans, Eurolines Polska, Globus 
  • prześlij wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy:
    • pocztą zwykłą na adres:
      MĄDELTRANS
    • ul. Krakowska 25
    • 33-100 Tarnów

Po weryfikacji wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego, wprowadzimy dane pasażera do bazy danych oraz prześlemy Kartę Stałego Klienta na podany adres, która umożliwi zakup biletu ze zniżką 15% na wszystkie przejazdy firmy Eurolines Mądeltrans.

Szczegółowe warunki wraz z formularzen znajdą Państwo TUTAJ